استانداردهای طراحی، ساخت، تأمین و تست توربین‌های گاز

استانداردهای توربین گاز شامل مجموعه‌ای از استانداردهای بین‌المللی و صنعتی هستند که برای ارزیابی عملکرد، ایمنی، و قابلیت اطمینان توربین‌های گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربرد فناوری پرینت سه‌بعدی در توربوماشین‌ها و تجهیزات دوار: روندهای کنونی و شرکت‌های پیشرو

فناوری چاپ سه‌بعدی، یا تولید افزایشی، به عنوان یک تحول بزرگ در صنایع مختلف از جمله توربوماشین‌ها و تجهیزات دوار شناخته می‌شود.

مدل‌های همکاری و قراردادهای خدمات تست و اندازه‌گیری در شرکت سورین توربوماشین

شرکت سورین توربوماشین به عنوان یک شرکت تخصصی در حوزه تست و اندازه‌گیری، خدمات خود را در قالب چند مدل همکاری استاندارد و منعطف ارائه می‌دهد.

ارائه سیستم‌های اندازه‌گیری و داده‌برداری برای تست توربین گاز و تجهیزات دوار

در پروژه‌های تست توربین‌های گازی که شامل داده‌های حجیم هستند، مهندسی دقیق فرآیند داده‌برداری برای اطمینان از عملکرد صحیح سخت‌افزار و نرم‌افزار ضروری است.

طراحی و ساخت اتاق تست فن بر اساس استانداردهای AMCA 210 و ISO 5801

طراحی و ساخت یک اتاق تست فن مطابق با استانداردهای AMCA 210 و ISO 5801 برای دستیابی به داده‌های دقیق و قابل‌اطمینان در مورد عملکرد آیرودینامیکی فن‌ها بسیار مهم است.

تست میکروتوربین در تست سل

هدف از آزمايش عملکرد، شناخت همه‌ی پارامترهای اجزای موتور در شرايط طراحي و خارج از طراحي موتور می‌باشد.

طراحی و ساخت تست سل میکروتوربین

تست سل‌های بسته به عنوان رايج‌ترين نوع تست سل قادرند شرايطي جهت تست موتور در حالتی پايدار، ايمن و تکرارپذير را فراهم کند.

تست بیرینگ‌های تجهیزات دوار

تست بیرینگ (Bearing Test) فرآیندی است که برای ارزیابی عملکرد یک یاتاقان در شرایط شبیه‌سازی‌شده استفاده می‌شود.

طراحی و توسعه تست استند میکروتوربین

هدف از آزمايش عملکرد، شناخت همه‌ی پارامترهای اجزای میکروتوربین در شرايط طراحی و خارج از طراحی  می‌باشد.

طراحی بهینه‌‌ی پره‌های راهنمای ورودی (IGV) برای کمپرسورهای سانتریفیوژ

به کمک پره‌های راهنمای ورودی (IGV) در کمپرسورهای گریز از مرکز (سانتریفیوژ) می‌توان مقدار دبی جرمی عبوری از کمپرسور را بدون تغییر دور تغییر داد.

سورین توربوماشین
تست و اندازه‌گیری توربوماشین‌ها و تجهیزات دوار
تست و اندازه گیری در توربوماشین‌ها
مقالات و دانش فنی در حزوه توربوماشین‌ها و روش‌های اندازه‌گیری
مشتریان