طراحی بهینه‌‌ی پره‌های راهنمای ورودی (IGV) برای کمپرسورهای سانتریفیوژ

به کمک پره‌های راهنمای ورودی (IGV) در کمپرسورهای گریز از مرکز (سانتریفیوژ) می‌توان مقدار دبی جرمی عبوری از کمپرسور را بدون تغییر دور تغییر داد.

تست جت فن مطابق استانداردهای AMCA 250 و ISO 13350

طراحی و ساخت سکوی تست (Test Stand) و همچنین تست جت فن‌ها مطابق استانداردهای AMCA 250 و ISO 13350 انجام می‌شود.

تست حرارت و دود برای فن و جت‌‌ فن‌ بر اساس استانداردهای ISO 21927 و EN 12101

پیش از معرفی و انتشار استاندارد EN 12101-3 در اروپا و ISO 21927-3 در خارج از اروپا، تولیدکنندگان فن در هر پروژه مطابق الزامات آن پروژه و با همکاری مشاوران کار می‌کردند.

فهرست کوتاه استانداردهای تست تجهیزات دوار

استانداردهای مختلفی در خصوص رویه‌های تست، ارزیابی عملکرد و دستورالعمل‌های طراحی تجهیزات دوار مانند فن‌ها، بلوئرها، کمپرسورها، پمپ‌ها و توربین‌ها تدوین شده است.

تست و اندازه‌گیری در توربوماشین‌ها: اطمینان از عملکرد و قابلیت اطمینان

تست و اندازه‌گیری در توربوماشین‌ها فرآیندی چندوجهی است که به ترکیبی از ابزار دقیق پیشرفته، سیستم‌های گردآوری داده‌ها و ابزارهای تحلیلی نیاز دارد.

دوربین‌های حرارتی در توربوماشین‌ها و تجهیزات دوار: کاربردها و مزایا

دوربین‌های حرارتی ابزاری ضروری برای پایش وضعیت، تعمیر و نگهداری پیش‌بینانه و عیب‌یابی توربوماشین‌ها و تجهیزات دوار هستند.

نقش حیاتی سنسورهای ارتعاشی تک‌محوره در تست پذیرش تجهیزات

تست پذیرش یک مرحله حیاتی در فرآیند ساخت تجهیزات جدید است. آنالیز ارتعاش می‌تواند به عنوان یک ابزار تست پذیرش برای اعتبارسنجی یکپارچگی ساختاری و قابلیت اطمینان عملکرد ماشین‌آلات جدید استفاده شود.

دریافت مقاله: کاهش نویز موتور توربوفن هواپیما به کمک شبیه‌سازی‌ها

در توربوفن‌ها، با افزایش مستمر نسبت کنارگذر هوا و همچنین کاهش طول ورودی بدنه یا ناسل به دنبال کاهش نویز هستند.

فناوری پرینت سه‌بعدی در ساخت قطعات توربوماشین‌ها

ساخت افزایشی به کمک پرینترهای سه‌بعدی می‌تواند بسیاری از چالش‌ها را حل کرده و برای قطعات متعددی مناسب باشد.

طراحی و ساخت تست سل موتور توربوجت/توربوفن

هدف از آزمايش عملکرد، شناخت تمامي پارامترهاي اجزاي موتور در شرايط طراحي و خارج از طراحي موتور مي‌باشد.

سورین توربوماشین